Monday, April 19, 2010

AWARD !

" Oh! "


" tak terkata bangga dan gumbiranya hati ini di atas award " Uber Amazing Blog! " yg dianugerahkan kepada blog ini. terima kaseh kpd kedua ibu bapa saya, suami saya, anak2 dn semua peminat2 sy yg bla..bla..bla..bla......"

err....bila pikir2 blk, ape la yg Amazing sgt tentang blog ni..
terover pulak..
hmm...hehehe..

ok, terima kasih pd dik jie kerana bagi award ni pd n.a.f.i.i.z. excited kejap k.nani. hehehe..
maklumla, ni la first time n.a.f.i.i.z dpt anugerah / award2 ni..blog ni takde ape2 yg hebat sgt pun..kecuali isi rumah; puteri n putera nya..the most amazing ever.. :)

hmm..tak reti la n.a.f.i.i.z psl award2 ni..tp n.a.f.i.i.z cuba jawab je la ye..

A. Nukilkan 5 fakta menarik tentang beliau pemberi award ini :
    1. Comel.
    2. Pemalu, tp kadang2 garang..hehe.. (abg.fiz kata..hehe)
    3. Seorang adik dan kakak yang sgt penyayang..
    4. Sangat2 suka kucing..
    5. pandai memasak..esp. cupcakes!


B. Tulis fakta/hobi tentang diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya:
    1. Amat menghargai kehidupan sekarang. (Semua orang pun kan..?)
    2. Tak suka kucing ( Amira pn sama..takut kucing..)
    3. tu jela kot..  :)

C. Pilih penerima award seterusnya..n describe tentang mereka:
    1. Oli
    2. Ashanida
    3. Lieya
    4. Zana 
    5. Nana

5 comments..:

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

uppp
kita pun kena tag yerk
ok...nanti zana buat yerk....

☆ lieya latif ☆ said...

wah demam arward sudah kembali ke....eheheeheh

toce!! toce!! sudi turunkan arward tu padai lieya plak ....

mawaddah aisya said...

isi rumah kan sentiasa hebat dan mengagumkan!..kehidupan itu pengalaman terbaik yang kita ada..so keep it up!=)

Sham Ummi Echa said...

bg speech cam terima grammy awards laa.. hehehe..klakar..

nafiiz said...

zana :: buata..buat..jgn tak buat.. :)

lieya :: welkam2.. :)

dik jie :: ya..k.nani setuju. :)

Sham Ummi Echa :: hhehe..malu saye.. :)

memories..

i'm looking for..

Loading...