Wednesday, March 31, 2010

Setelah setahun...


2009 sehingga 2010

  
TENGKU AMIRA ZAHRA

1.  Amira sekarang dah 2 tahun 6 bulan
2.  Tembam dan berisi…17.3kg (dan berat..!)
3   Sangat pandai bercakap (sampai tak terlayan..)
4   Sangat suka menyanyi..
5   Seorang kakak yang garang..
6   Dah free drypers…tapi malam nak tido wajib kena pakai…
7   Sangat suka pada air sirap dan teh ‘o
8   Kalo nak  tido mesti cari papa (pastu papa takleh tido..)
9   Kadang2 pemalu..kadang2 terlebih mesra..



TENGKU RAYYAN AKID

1   Rayyan sekarang dah 1 tahun 3 bulan
2   Berat badan menten2 ajer…baru 9.5kg..alhamdulillah…dah bertambah sikit..
3   Dah pandai berjalan.. (dan tak reti nak stop)
4   Belum pandai bercakap..basic2 je..mama..papa..yaya..nak..ane(mana)…
5   Sangat suka bukak peti ais…kalo mengamuk..menangis, bawak bukak peti ais konpem diam..
6   Peminat setia upin&ipin..
7   Sangat susah nak makan (tp cekedis suka sangat!)
8   Sangat2222 manja dengan papa (tak boleh berenggang..)
9   Sangat2222 suka baling henset mama..

1 comments..:

firdausifieda said...

oit.. mira dah 17 kilo.. betul ker? mira makan apa sampai berat sgt tuh.....rayyan jangan makan janjang sgt.. ni mesti ikut papa dia suka makan janjang nih.. dulu masa kecik2papa rayyan suka sgt makan janjang jagung dan durian..ala yg plastik kuning tu.. ser lagi gula gula mint yg lutsinar tu..hehe coklat berangin...ooo papa rayyan ingat tak lagi? hehehe

memories..

i'm looking for..

Loading...